آلت الله ممدوحی: بحث جانشینی خامنه‌ای «کمیسیونی فوق سری» در خبرگان دارد

Image and video hosting by TinyPic

یک عضو مجلس خبرگان با انتقاد از رسانه‌های «وابسته به اکبر هاشمی رفسنجانی» که مسائل مربوط به حانشینی علی خامنه‌ای را رسانه‌ای می‌کنند گفت این موضوع «کمیسیونی فوق سری» در مجلس خبرگان دارد.

سایت «رویداد» در این خصوص با متهم کردن هاشمی رفسنجانی نوشته است: «چند صباحی است که رسانه‌های نزدیک به هاشمی رفسنجانی با بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند تا ابعادی از اطلاعات درونی نظام و مسائل مهم کشور من‌جمله مباحث مربوط با رهبری را منتشر کنند.»

این سایت در همین راستا با آیت‌الله ممدوحی، عضو جامعه مدرسین قم و عضو مجلس خبرگان گفتگو کرده که ممدوحی هم در این زمینه گفته است: «مساله جانشینی رهبری یک بحث فوق سری است که فقط در مجلس خبرگان مطرح است. کمیسیون سری دارد.»

آقای ممدوحی با بیان اینکه «این موضوع اصلا و به هیچ عنوان نباید مطرح و رسانه‌ای شود افزوده است: «هر کس هم قصد چنین کاری را دارد، قصد تشویش اذهان عمومی را دارد. این آقایانی که این مباحث را مطرح می‌کنند کورخوانده‌اند. آنها بویی از سیاست نبرده‌اند و فقط گرفتار خود و خواسته‌های‌شان شده‌اند.»

این عضو جامعه مدرسین در پایان نیز ضمن حمله به هاشمی در خصوص بازگشت مجدد رفسنجانی به نماز جمعه گفت: «من می‌گویم اگر این افراد راه به تریبون نماز جمعه هم پیدا کنند و بیایند و سخنرانی کنند، همان‌جا جواب قاطعی از خود مردم حاضر در نمازجمعه خواهند گرفت.

منبع

1 دیدگاه برای «آلت الله ممدوحی: بحث جانشینی خامنه‌ای «کمیسیونی فوق سری» در خبرگان دارد»

بیان دیدگاه