خمینی مهربان قاتل هزاران ایرانی بی‌گناه

 Image and video hosting by TinyPic

سید احمد پسر روح‌الله خمینی در مورد پدرش گفته است:

«امام یک مگس را که توی اتاق هست امشی نمی‌زنند، آن مگس را می‌گیرند در اتاق را باز می‌کنند و آن حیوان را بیرون می‌کنند. می‌گویند یک حیوان را چرا بگیریم چرا چیزش کنیم.»

وقتی این جمله شنیده می‌شود اکثر شنوندگان روح‌الله خمینی را ستایش می‌کنند و بر مهربانی‌های وی اعتراف می‌کنند و وی را دارای رئوف‌ترین قلب‌ها می‌دانند. تبلیغات گسترده صورت گرفته توسط رسانه‌ها هم که اجازه‌ای به داشتن تفکری جز این برای عده‌ای که فقط از رسانه‌های وابسته به رژیم تغذیه می‌شوند، نمی‌گذارد. اما باید پرسید آیا خمینی به این اندازه مهربان بود؟

 جالب آن است که کسانی که این حرف‌ها را باور می‌کنند اصلا از خود نمی‌پرسند که اعدام‌های سال ۶۷ که منجر به کشته شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر شد به دستور چه کسی صورت گرفت؟ آن‌ها نمی‌دانند که همین امام راحل و رئوف در حکمی آن‌ها را خائن می‌نامد و مستحق مرگ می‌داند و اختیار جان آن‌ها را بدون تشکیل یک دادگاه عادل به «کمیسیون مرگ» شامل قاضی شرع یعنی کسانی مانند «نیری»، دادستان‌های انقلاب همانند «اشراقی» و یک نماینده از وزارت اطلاعات قرار می‌دهد. آن‌ها نمی‌پرسند و خبر ندارند از اعدام‌های صورت گرفته مدرسه رفاه و اعدام‌های بی‌رحمانه که توسط صادق خلخالی انجام گرفت. همان عده هم حکم خمینی درباره سلمان رشدی را می‌ستایند در حالی که بسیاری این کتاب را نخوانده‌اند و هرگز آن کتاب را از نزدیک ندیده‌اند. باید گفت خمینی چه به طور مستقیم و چه غیرمستقیم باعث ریخته شدن خون‌های بسیاری شده است و شاید باید در تصویر ارائه شده از وی آن گونه که در رسانه‌های وابسته مدح و ثناگویی شده است، شک کرد.

فرمان روح‌الله خمینی
فرمان روح‌الله خمینی

خمینی بی‌گمان مسئول تمامی خون‌های ریخته شده‌ای است که یا به دستور مستقیم وی صورت گرفته است و یا توسط وابستگان وی انجام شده است. وی مسئول گریه مادران کشته‌شدگان، فریادها و دردهای شکنجه شده‌ها و گریه‌ یتیمانی است که با دستور وی نعمت خدادادی زندگی بی‌هیچ دلیل قابل وثوقی از آن‌ها ستانده شده است. وی نه تنها مسئول تمامی ظلم‌های زمان حیات خود است بلکه مسئول تمامی کشتارهای صورت گرفته در زمان‌های بعد از خود نیز هست، چرا که دست‌نشاندگان او راهی را طی کردند که بنیان‌اش بر باورها و تفاسیر وی از دین و مملکت‌داری بنا نهاده شده بود.

در نهایت باید گفت، کسی که به آسانی از کشتار مخالفان حرف می‌زند و آن‌ها را همانند علف هرز می‌داند که باید نابود شوند و اعدام‌ها را «اعدام‌های رحمت» می‌داند و حقوق بشر را قبول ندارد بدون هیج شکی علاوه بر این که مهربان نیست، بسیار هم بی‌رحم، دیکتاتور و ظالم است. قضاوت با شما که آیا حرف‌های سید احمد حقیقت است یا مجاز!

منبع

بیان دیدگاه