احمدی نژاد : ایران به اسلام عزت داده است

Image and video hosting by TinyPic

رئیس دولت دهم با تاکید بر اینکه باید ایران رابسازیم و این کشور باید در جهان الگو باشد گفت : «وقتی از ایران حرف می زنیم عده‌ای فکر می کنند که آنها حذف خواهند شد.»

mahmod ahmadinejad  hitlerمحمود احمدی نژاد که در مراسم افتتاح یک پروژه نفتی سخن می گفت، اعلام کرد که ایران است که پای اسلام ایستاده است . وی گفت: » ایران است که از اسلام عزت گرفته است و به آن عزت داده است.»

رئیس جمهور تاکید کرد که باید ایران روی قله‌ها قرار بگیرد و پیشتاز باشد وی تاکید کرد که این سخنان ناسیونالیزم نیست و خداوند این توان را به ملت ایران داده است.

او در ادامه تاکید کرد که ماموریت تاریخی وجود دارد که ایران به قله برسد و بالا برود. این سخنان در خصوص اولویت ایران بر اسلام در حالی از سوی احمدی نژاد مطرح شد که اظهاراتی مشابه از سوی مشاور او، اسفندیار رحیم مشایی، با انتقادات زیادی از طرف جامعه روحانیت ایران روبرو شده بود.

آیت الله مصباح یزدی، که پیش از این از طرفداران دولت محمود احمدی نژاد به حساب می آمد، چند روز پیش در واکنش به شعار ایرانی بودن که از طرف رئیس دبیر خانه جنبش عدم تعهد مطرح شده بود، گفت : «این که کسانی شعار ایرانی بودن بدهند، این شعار بهایی‌ها هم هست و افتخار نیست.»

من و تو

بیان دیدگاه