یک عضو تیم احمدی‌نژاد با اشاره به مرگ ستار بهشتی: حکمت بازدید احمدی‌نژاد از زندان اوین روشن شد

Image and video hosting by TinyPic

محمدرضا تقوی‌فرد٬ مدیر مسئول روزنامه «خورشید» وابسته به دولت دهم گفت مرگ ستار بهشتی در زندان «حکمت اصرار» محمود احمدی‌نژاد برای بازدید از زندان اوین را روشن کرد.

آقای تقوی‌فرد روز دوشنبه (۲۲ آبان) در گفتگو با سایت «شبکه ایران» با انتقاد از رفتار‌های «دوگانه» قوه قضائیه گفته «امروز ثابت شده است که تشخیص احمدی‌نژاد برای بازدید از اوین صحیح بوده است.»

وی افزوده است اگر قوه قضائیه به احمدی‌نژاد اجازه بازدید از زندان اوین را می‌داد امروز در جمهوری اسلامی شاهد مرگ یک «کارگر وبلاگ‌نویس» در زندان نبودیم.

تقوی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد رسانه‌ها و قوه قضائیه با خبر جان باختن ستار بهشتی در مقابل بیماری مهدی هاشمی انتقاد کرده و گفته از این موضوع «خجالت‌زده» است.

مدیرمسئول روزنامه «خورشید» در ادامه از وضعیت زندان‌ها در ایران به عنوان یکی از نقاط «آسیب‌پذیر» جمهوری اسلامی نام برده است.

وی گفته به طور تلویحی گفته در زندان‌های جمهوری اسلامی٬ شهروندان امنیت جانی ندارند و اگر به احمدی‌نژاد اجازه بازدید داده می‌شد زمینه‌های وقوع حادثه‌های تلخ در زندان‌ها «ریشه‌کن» می‌شد.

محمود احمدی‌نژاد اول آبان ماه امسال خواستار بازدید از زندان اوین شد که مقام‌های قوه قضائیه با اعلام اینکه وی قصد دارد با علی‌اکبر جوانفکر در زندان دیدار کند٬ با درخواست وی مخالفت کردند.

آقای احمدی‌نژاد نیز با انتشار نامه‌ای انتقاد‌های تندی متوجه قوه قضائیه کرد که این موضوع منجر به بروز جنجال‌هایی میان روسای قوای مجریه و قضائیه شد و با دخالت علی خامنه‌ای این جنجال‌ها فروکش کرد.

تقوی‌فرد مدیرمسئول روزنامه «خورشید» وابسته به سازمان تامین اجتماعی است که ریاست آن را سعید مرتضوی متهم ردیف اول بازداشتگاه کهریزک بر عهده دارد.
در این بازداشتگاه بر اثر خشونت‌های پلیس٬ دست‌کم چهار جوان جان باختند.

منبع

1 دیدگاه برای «یک عضو تیم احمدی‌نژاد با اشاره به مرگ ستار بهشتی: حکمت بازدید احمدی‌نژاد از زندان اوین روشن شد»

بیان دیدگاه