.62 در دو سال گذشته فناوری وب‌کم و دریافت و ارسال تصویر زنده شاهد پیشرفت زیادی بوده

Image and video hosting by TinyPic

در دو سال گذشته فناوری وب‌کم و دریافت و ارسال تصویر زنده شاهد پیشرفت زیادی بوده و ظاهرا دوران تصاویر کند و با ‌کیفیت پایین به سر رسیده است. برای دیدن شواهد این تحول، بهترین جا را باید سایت EarthTV.com دانست.

Earth TV دسترسی به تصاویر زنده از 70 دوربین در پنج قاره جهان، از جمله هونو لولو، آبشار نیاگارا، ریو د ژانیرو، ملبورن، بروکسل، لندن را فراهم می کند و برای کاربران پنجره ای ایجاد می کند تا از طریق آن از خانه، نقاط مختلف جهان را دید.

تنها کافی است از بالای صفحه، نقطه مورد نظر خود را از بین نقطه های مختلف دنیا پیدا کنید، یا میتوانید روی کلید «eLiveLocation» کلیک کنید تا از روی نقشه مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

کیفیت این تصاویر فوق العاده است و برخلاف دوربین های ثابت معمولی میتواند حرکت همۀ دوربین ها را تحت کنترل بگیرد که از هر جایی بهترین تصویر را بگیرند. همراه هر کدم از تصاویر اطلاعات و مطالب جالب، نقشه و گزارش هوای محلی گذاشته شده و در طول پخش تصاویر یک موسیقی لطیف و آرام پخش می شود.

تیم ویراستاری وبسایت در کنار تصاویر زنده تعدادی مجموعه عکس، فیلم های «Time Lapse» از وقایع خاص، مثل روز استقلال آمریکا، روز بَستیل در فرانسه، و شمارش معکوس برای جام جهانی آفریقای جنوبی نیز وجود دارد. پیشنهاد می کنیم برنامه «Funnyland People» در این سایت را هم ببینید.

http://www.earthtv.com/en

http://www.earthtv.com/en/program/funnyland-people

بیان دیدگاه