تصویر بهشت نزد امامان مسلمانان، به نقل از کتابهای «بحارالانوار، وسائل، لثانی»؛+18

Image and video hosting by TinyPic

تصویر بهشت نزد امامان مسلمانان، به نقل از کتابهای «بحارالانوار، وسائل، لثانی»؛ شکی نیست، با این میزان از جهل و نادانی و تقدس دروغین و زن ستیزی و هرزگی ملکوتی باید مبارزه کرد؛ اسلام نام دین را ویران کرده است؛
561113_10151129846861929_886425867_nدر مورد ترسیم زندگی مرد در بهشت ابو بصير از ياران امام ميگويد: از امام صادق (ع) در مورد بهشت پرسيدم ؛ حضرت فرمودند: در بهشت به هر فردي سه عدد باغ مي دهند که يکي از ديگري ارزشمندتر است و داراي همه گونه نعمت مي باشد تا اينکه وارد جنت خلد مي گردد، در آنجا نهري است که داخل آن حوريه مي رويد، وقتي مؤمن وارد آنجا مي شود از هر حوريه اي که خوشش مي آيد او را مي …چيند سپس خداوند به جاي آن حوريه ديگري مي روياند.
آنگاه فرمودند: هر مومن در آنجا با 800 دختر باکره ، 4000 بيوه و دو تا حورالعين ازدواج مي کند .
حوريان بهشتي به همسران خود عشق مي ورزند و مي گويند ما براي شما هستيم و شما براي ما و هيچ گاه به يکديگر حد نمي ورزند

امام صادق گفته : عشق بازی با حوریه های بهشتی در هر نوبت به مقدار پانصد سال از عمر دنیا طول می کشد !

حضرت علی(ع):
هریک ازآن حوریان، هفتاد حلّه پوشیده اند و سفیدی ساق ایشان از زیر هفتاد حلّه معلوم است. از جماع با هر یک ازآن حوریان لذّت صد مرد را می یابد که هریک چهل سال خواهش مجامعت و آمیزش داشته باشند و برایشان میسّر نشده باشد. (بحارالانوار،ج 8، ح 205)

در بهشت نهری وجود دارد که در دو طرفش دختران باکره سفید روی و سفید پوش نشسته‌اند و مشغول تغنی (آواز خواندن) هستند. (بحارالانوار،ج۸،ص۱۹۶)

بهترین چیزهایی که مردم در دنیا و آخرت از آنها لذّت می‌برند، لذت آمیزش و بهره برداری از زنان می‌باشد. (کتاب وسائل، جلد14، ص 468)

پیامبراکرم(ص):
همانا بهشتیان به چیزی بیشتراز نکاح اشتها ندارند و لذت نمی‌برند. (کتاب لثالی، ص 503)

فیسبوک

1 دیدگاه برای «تصویر بهشت نزد امامان مسلمانان، به نقل از کتابهای «بحارالانوار، وسائل، لثانی»؛+18»

  1. نه این طوری نیست که تصویر کردید مگه الان هم شما این طوری (همانا بهشتیان به چیزی بیشتراز نکاح اشتها ندارند و لذت نمی‌برند. ) نیستید

بیان دیدگاه