رفتار جالب چند مامور دربرابر یک زورگیری

Image and video hosting by TinyPic

جوانی شب دوشنبه مورد حمله زورگیران در مهر آباد جنوبی قرار گرفته و پس از اخاذی در جاده دور افتاده رها شد.فرد مذکور پس از انجام ماموریتش درچاپخانه ای واقع در جاده قدیم کرج ، توسط 4 سرنشین یک پراید نقره‌ای خفت شد.او اظهار داشت:  روبروی پایگاه شکاری سوار پرایدی که 4 سرنشین داشت شده و پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان چاقویی زیر گلویم گذاشت و پس از گرفتن تمام وجه نقد و وسایل و مدارکم مرا مجبور به دادن پسورد کارت عابربانکم کردند.زورگیران سپس جلوی عابر بانکی ایستاده و از حسابم پول برداشت کردند. بعد با در آوردن کاپشنم مرادرشب بسیار سرد ودر هوای برفی پس از تهدید فراوان،  در جاده‌ای دور افتاده‌ رها کردند.

او می گوید: پس از اینکه گشت نیروی انتظامی  رسید، با وجود اصرار  و نزدیک بودن اتومبیل سارقان، آنها حاضر به تعقیب زورگیران نشدند و  گفتند به پلیس 110 زنگ بزن، در حالی که تلفن همراهم نیز توسط خفت گیران ربوده شده بود.سپس ماموران با زدن بیسیم محل را ترک گفته و به من که در سرما می لرزیدم گفتند منتظر پلیس 110 بمانم.

این فرد ادامه می دهد:  از آنها درخواست کردم حداقل من را به مکان امن تری ببرید اما ماموران پلیس در پاسخ گفتند که حوزه استحفاظی ما تا اینجاست و از این منطقه جلوتر نمی توانیم برویم. به ناچار در حالی که از سرما می لرزیدم و لباس بسیارکمی داشتم تاکسی گرفتم و به خانه رفتم وبا 110 تماس گرفتم و اعلام کردم که تلفنم همچنان روشن است و پلیس می تواند انها را ردیابی نماید ،اما مسولان در پاسخ گفتند شما باید فردا صبح به دادگستری رفته و در انجا شکایت خود را تنظیم نمایید.

گفتنی است پیگیری این فرد برای شناسایی دزدان و بازپس‌گیری اموال و مدارکش، تاکنون به نتیجه نرسیده است.

بیان دیدگاه