احمدی‌نژاد: آماده‌ایم تا به همه جهان مرغ صادر کنیم(ملا حسنی)

Image and video hosting by TinyPic

رئیس جمهور منتخب سپاه پاسداران امروز در جمع انجمن اسلامی سنگدان و پای مرغ فروش‌های مقیم مرکز اظهار داشت: بحمدلله کشور از نظر مرغی در وضعیت خوبی قرار دارد و قرار است قله‌ها را فتح کنیم. وی افزود سران چند کشور جهان الان به ایران آمده‌اند و در صف مرغ هستند و از ما درخواست میکنند که به آنها مرغ صادر کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: بزودی فروشگاههای زنجیره‌ای به نام «ولایت کنتاکی» در کشورهای سوریه و لبنان و دیگر کشورهای جهان که نمیخواهیم نام شان را ببریم  ایجاد خواهد شد که مردم ما میتوانند به آنجا بروند و مرغ بخورند و برگردند.

احمدی نژاد همچنین از اختراع  مرغداری‌های هسته‌ای در زیر زمین خانه دانشمندان هسته‌ای خبر داد و گفت بزودی جهان از خبر مرغداری‌های هسته‌ای ما شوکه خواهد شد.
رئیس جمهور منتخب رهبری گفت: بدلیل اینکه مرغ تبدیل به یک کالای باارزش شده است از این پس بانک مرکزی موظف است در کنار شمش‌های طلا تا آنجا که میتواند مرغ از بازار تهیه کند و در خزانه بانک مرکزی انبار کند تا پشتوانه پول ملی محکم‌ شود. ضمنا قرار است خرید و فروش مرغ در بازار بورس انجام شود و مردم بجای اینکه بروند جلوی مرغداری‌ها صف بکشند میتوانند بروند جلوی سازمان بورس و اوراق بهادار زنبیل‌شان را بگذارند و توی صف بایستند و مرغ شان را تهیه کنند.
احمدی‌نژاد شایعه برگزاری مانور مرغ خوری نیروهای مسلح در خلیج فارس و برخورد نیروهای امنتی و انتظامی با مرغ‌های پرکنده و مستهجن را تکذیب کرد و گفت: ما طرحی را به مجلس بردیم که در بودجه سال جاری از هر مرغ مبلغی را به عنوان یارانه مرغی دریافت کنیم و آنرا به حساب کسانی که توی صف می‌ایستند و مرغی گیرشان نمی‌آید بریزیم تا مشکل نارضایتی عمومی نیز حل شود ضمنا قرار شده مرغ را بصورت پر نکنده و با حجاب اسلامی به جامعه عرضه کنند تا خدای ناکرده جوانان ما به انحراف کشیده نشوند.

منبع

بیان دیدگاه