تجاوز به دو دختر دانشجو توسط راننده اتوبوس در گرگان

Image and video hosting by TinyPic

فعالان در تبعید: بنا بر گزارش رسانه های محلی استان گلستان ؛  دو دختر دانشجو اهل كردكوي  كه با اتوبوس از 
تهران عازم گرگان بودند، توسط راننده اتوبوس مورد تجاوز قرار می گیرند.

tajavoz24

 گفتنی است  درحالیکه وقوع حادثه ای مشابه در ماههای گذشته در شهر دهلی نو پایتخت هند موجب موجی از اعتراضات عمومی توسط مردم هند برای روزهای متوالی شده و بازتابی جهانی یافته و به عذرخواهی مقامات پلیس منجر شده بود ؛ اما در ایران در اولین واکنش تارنمای ” خبرگزاری گلستان ” در تلاش برای سرپوشی ماجرا با گزارشی سراسر تناقض می نویسد: البته نقل هايي هم حاكي از زد و بند و وعده هاي راننده ها به اين دو دختر و اغفال آنها  بوده است!

” خبرگزاری گلستان ” همچنین در مقام کارشناس و مسوول امر ! به جای واشکافی ماجرا و کارشناسی و اقدامات پیشگیرانه طی توصیه ای در تیتر می نویسد : ” خانم ها دیگر در اتوبوس نخوابند. ” !

 همین منبع در ادامه و با تناقضی دیگر می افزاید :در حال حاضر با شكايت اين دو دختر مراجع قضايي به دنبال واقعيت موضوع هستند هر چند كه فرد فراري همچنان تحت تعقيب قرار دارد و منابع خبري از صدور حكم اعدام براي اين مجرمان تجاوز به عنف خبر مي دهند

گفتنی است  دو دختر دانشجو كه اهل كردكوي بودند از تهران سوار اتوبوس گرگان مي شوند . با توجه به اينكه حركت اتوبوس ها از تهران به گرگان شب صورت مي گيرد اين دو نفر خوابشان مي برد و وقتي بيدار شدند كه اتوبوس به گرگان رسيده بود.

خبرگزاری گلستان در این رابطه گزارش می دهد :با پياده شدن ساير مسافرين راننده اتوبوس كه افكار شيطاني در ذهنش تنيده بود به اين دو دختر قول مي دهد كه آنها را به كردكوي مي رساند.
اين راننده بدجنس براي اينكه نقشه خود كه همانا تجاوز به اين دوختر بود را عملي كند از جاده قديم گرگان كردكوي يا همان جاده شاه عباسي مي رود كه خلوت بود.
نزديكي هاي خط روستاي بالاجاده كه در چند كيلومتري كردكوي قرار دارد اتوبوس به كناري مي رود و راننده اتوبوس و همدستانش به زور به اين دو دختر در حالي كه آنها ممانعت مي كردند ، تجاوز كردند.
عاملان اين هتك حرمت دو نفر بودند كه يك نفر آنها دستگير شده و يك نفر هم متواري شده و گفته مي شود قصد دارد از مرز تركيه به خارج از كشور فرار كند.

1 دیدگاه برای «تجاوز به دو دختر دانشجو توسط راننده اتوبوس در گرگان»

بیان دیدگاه