ساخت بمب حلال،و كاربردش حرام است! البته فعلا!+کاریکاتور

Image and video hosting by TinyPic

آيت الله خامنه اى امروز در پيامى براى جهانيان گفت:» ما كاربرد سلاح هاى هسته اى را حرام مى دانيم.»

اين سخن ايشان بدين معنى است كه برخلاف آنچه بارها ادعا شده، برنامه اتمى ايران در جهت صلح آميز حركت نمى كند و نظام اسلامى در صدد ساختن سلاح اتمى بوده و هست؛ اما به دليل «حرام بودن كاربرد بمب»، آن را «مورد استفاده» قرار نخواهد داد. در حقيقت پيام آيت الله خامنه اى كه بر روى «عدم كاربرد» سلاح اتمى تأكيد مى كند، بدين معناست كه ايشان قبلا» فرمان «ساخت» سلاح اتمى را صادر نموده است و اگر چنين باشد كه نشانه هاى زيادى براى آن هست، اين سئوال پيش مى آيد كه آيا سالها پنهان كارى و دروغ درباره صلح آميز بودن برنامه هسته اى ايران، نوعى دروغگويى نبوده است؟ و آيا در دين مبين اسلام، دروغ، فعلى حرام نيست؟ شما بهتر مى دانيد كه به گفته بزرگان دين دروغ زشت ترين گناهان است!(امام على ع). پس چگونه مى توان قول امروز رهبرى را باور كرد كه به راحتى دروغ مى گويد و به انجام ساير كارهاى حرام مبادرت مى كند؟

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد، یوکیا آمانو، مدیر کل این آژانس، روز یکشنبه به ایران سفر خواهد کرد و  روز دوشنبه با سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد اتمی گفت‌وگو می‌کند.  این دیدار پس از گفت‌و‌گوی دو روزه  ایران و آژانس در وین و پیش از مذاکرات مهم روز چهارشنبه ایران و گروه ۱+۵ در بغداد صورت می‌گیرد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد، یوکیا آمانو، مدیر کل این آژانس، روز یکشنبه به ایران سفر خواهد کرد و روز دوشنبه با سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد اتمی گفت‌وگو می‌کند.
این دیدار پس از گفت‌و‌گوی دو روزه ایران و آژانس در وین و پیش از مذاکرات مهم روز چهارشنبه ایران و گروه ۱+۵ در بغداد صورت می‌گیرد.

 معناى ضمنى اين پيام آقاى خامنه اى اين است كه ايران، حداقل در چند سال اخير به دنيا دروغ گفته و بارها مرتكب يك حرام بزرگ (دروغگويي) شده و در پى ساختن سلاح اتمى بوده است! آيا حكومت اسلامي، كه به راحتى يك حرام (دروغ) را انجام داده، قادر به انجام ساير كارهاى حرام مانند استفاده از بمب اتمى نيست؟ هرچند متأسفانه آيت الله خامنه اى بارها نشان داده از گفتن دروغهاى بزرگ ابايى ندارد، اما اين مرتبه با ظرافت بيشترى سخن گفته و فقط از حرام بودن «كاربرد بمب اتمي» سخن رانده است و با ظرافت از كنار حرام بودن «ساختن» اين سلاحهاى مرگبار عبور كرده است! در حقيقت اگر ايران واقعا» بدنبال نيات تسليحاتى نبود، رهبر مذهبى آن مى توانست هم بر حرمت كاربرد و هم بر حرمت ساختن اين سلاحها تأكيد نمايد! در حاليكه اين سخن، نشان مى دهد به زودى ايران به بمب هسته اى دست خواهد يافت و فعلا» براى آرام كردن فضاى جهاني، رهبر آن بر عدم كاربرد بمب تأكيد مى كند.

 اين نكته كه دين اسلام با نسل كشى مخالف است بارها توسط رهبر مذهبى ايران گفته شده، اما آيا اين سخن را مى توان از شخصى مثل آيت الله خامنه اى باور كرد؟ آيا آقاى خامنه اى در طول دوران حكومت بيست ساله خود، از ساير كارهاى حرام نيز با جديت خوددارى كرده كه اكنون بتواند از اين كار حرام (كاربرد سلاح اتمي) نيز پرهيز كند؟ چگونه مى توان اين پيام آقاى خامنه اى را باور كرد در حالى كه ايشان و حكومت ولايى به حرام هاى بى شمارى آلوده است؟ آيا به بند كشيدن مردم و شكنجه كردن آنان در زندانها حرام نيست؟ آيا صدور فرمان قتل مردم در كف خيابانها، حرام نيست؟ آيا دستور تجاوز جنسى به جوانان مردم در زندانها و آزار جوانان در مساجد حرام نيست؟ آيا صدور تروريسم به نقاط مختلف دنيا و كشتن مخالفان سياسى حرام نيست؟ آيا حصر مراجع دينى شريف مثل آيت الله منتظرى حرام نبود؟ آيا فسادهاى بى سابقه مالى و قضايى و ادارى كه در دولت زيرنظر مقام رهبرى انجام مى شود، و سكوت ايشان و فرمان عدم پيگيرى حرام نيست؟ بى شمار است فهرست اين حرامها، كه چون به بهانه دفاع از كيان نظام و اسلام رخ داده اند، به وقتش حلال شده اند. وقتى مى شود با جادوى دفاع از نظام اسلامي، هر حرامى را حلال كرد، وقتى فرمانده سپاه پاسداران منصوب ايشان، چندى قبل فرمان داد براى حفظ نظام اسلامي، حتى مى توان نماز را تعطيل كرد، نمازى كه روزگارى آن را «ستون دين» مى خواندند، آيا ممكن نيست روزى هم كاربرد سلاح اتمى را از حرمت درآورند و آن را هم حلال اعلام نمايند؟

 يعنى آيا ممكن نيست اين رهبر مذهبى كه اكنون ادعاى خدايى دارد، و به راحتى فرمان قتل و تجاوز جنسى و دروغهاى بى شمار (حرام هاى فراوان) را صادر مى كند، روزى نيز به بهانه دفاع از اسلام، فرمان حرام استفاده از بمب اتمى را نيز صادر كند؟ آيا وقتى دروغ و فساد و جنايت در نظام ولايى نهادينه شده، نبايد منتظر روزى بود كه ايشان همين پيام امروز خود را انكار كند و يا به عنوان «تقيه»(دروغ مصلحت آميز) از آن عبور نمايد و فرمانى برخلاف اين صادر فرمايد؟ آيا مى توان به ايشان كه ادعاى خدايى دارد، اعتراض كرد كه چرا از امكانات خدايى خود استفاده كرده و حلالهايش را حرام و حرامهايش را حلال مى كند؟ امروزه ديگر هيچ ترديدى باقى نمانده كه حكومت اسلامى ايران در مسير ساختن بمب اتمى است، ولى رهبرى نظام فعلا» وعده مى دهد كه با كاربرد آن مخالفيم! اين ساده ترين مدل بازى فرسايشى و خريد زمان است كه دنيا هم قاعده آن را شناخته است. طبيعتا» روزى كه پروژه ساختن بمبهاى اتمى به سرانجام برسد، به فرمان ولى امر مسلمين جهان، كاربرد اين سلاحها نيز حلال خواهند شد! در آن روز، چه بر سر ايران و ايرانيان خواهد آمد؟

 طبيعى است كشورهاى نگران جهان نمى توانند به حكومتى كه چنين بى واهمه دروغ مى گويد، اعتماد كنند و با اين مجامله ها و زبان آوريها، خام شوند. بايد براى روزهاى سختى آماده شويم. روزهايى كه ممكن است ايران، ويران شود؛ زيرا اكنون ديرى است به تصرف گرگها درآمده است.

بیان دیدگاه