.41 همه رفتن به باغ وحش را دوست دارند، ولی نمیتوانید بوی باغ وحش را تحمل کنید، راه حل مراجعه به این سایت است

Image and video hosting by TinyPic

همه رفتن به باغ وحش را دوست دارند، اما به جز دیدن اون قیافه های پشمالو و کشف دانستنیهای مختلف دربارۀ موجوداتِ جالب و شگفت انگیز، باید مگس های مزاحم و بوی بدِ کود حیوانی را هم تحمل کرد.

اگه شما هم طبیعت را دوست دارید ولی نمیتوانید بوی باغ وحش را تحمل کنید، راه حل مراجعه به سایت NationalZoo.si.edu است. باغ وحش ملی «اسمیت سونین» در واشنگتن موفق شده است همۀ لذت دیدار یک روزه از باغ وحش را در چند صفحۀ وبسایت جمع آوری کند. در این سایت شما میتوانید دربارۀ انواع حیوانات مطلب بخوانید و اخبار باغ وحش را دنبال کنید؛ مثلا اینکه مسئولان این باغ وحش در سال 2009 سعی میکنند پانداهای بزرگ را پرورش بدهند.

محتوای سایت شامل عکس، نوشته و ویدیوهای جالب می شود و همۀ قسمت های باغ وحش و اخبار آن از طریق صفحۀ اول قابل دسترسی هستند.

برای بازدید از باغ وحش واقعی باید به صفحۀ وب کم مراجعه کنید. متاسفانه برای ما این کار از طریق مرورگر فایر فاکس ممکن نشد اما اگر شما هم به چنین مشکلی برخوردید میتوانید از اینترنت اکسپلورر استفاده کنید. دوربین های زیادی وجود دارند که ماهی ها، گوریل ها، گربه سانان، و بسیاری از دیگر حیوانات را نشان می دهند.

هر صفحۀ وب کم شامل یک مجموعه عکس و اطلاعات دربارۀ حیوانات است، در نتیجه می توانید در این گشت و گذار اطلاعاتی را هم کسب کنید و همۀ اینکارها را از خانۀ گرم و نرم و خوش بوی خودتان انجام بدهید.

http://nationalzoo.si.edu/

بیان دیدگاه