نماينده مجلس رژیم: بجای يارانه نقدی، گاو و گوسفند داده شود

Image and video hosting by TinyPic

در نشست با نمایندگان مجلس رژیم یکی از نمایندگان مجلس رژیم پیشنهاد داده که دولت «به جای پول نقد برای روستائیان مثلا ۵ راس گوسفند و یا دو راس گاو و یا ابزار کار مانند چرخ خیاطی در اختیارشان قرار دهد.


عباسعلی نورا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به فارس گفت: دولت دو سناریو برای در آمدهای ناشی از حذف یارانه ها در مرحله دوم در نظر گرفته است و قصد دارد در یکی ۱۳۵ هزار میلیارد تومان و در سناریو دیگر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی در سال جاری پرداخت کند.

نورا می‌گوید: نمایندگان ” با افزایش شدید قیمت حامل‌های انرژی، بحران روی می دهد و در حال حاضر بخش تولید، کشاورزی و صنعت با چالش افزایش قیمت گاز مواجه است. “
وی افزود: در حال حاضر نیروی کارگری در روستا با افزایش دستمزد مواجه شده به عنوان مثال در شمال، کارگر روزی کمتر از ۳۰ هزار تومان کار نمی‌کند، چه کسی مسئول این روش غلط در کشور است.

نورا گفت: نمایندگان دولت در نشست های مجلس هیچ پاسخی برای این موضوع نداشتند که «چشم انداز پایان پنج ساله هدفمندی یارانه ها چیست و چه انتظاری از اجرای این قانون دارند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: اگر قرار باشد دولت مرتب پرداخت نقدی به مردم را اضافه کند، پس سرنوشت کشور و تولید چه می شود، آیا انگیزه ای برای کار کردن باقی می ماند.

نورا افزود: در نشست با نمایندگان دولت یکی از نمایندگان مجلس پیشنهاد داده که دولت «به جای پول نقد برای روستائیان مثلا ۵ راس گوسفند و یا دو راس گاو و یا ابزار کار مانند چرخ خیاطی در اختیارشان قرار دهد.

منبع

بیان دیدگاه