.30 اگر بخواهید به باغ وحش بروید حتماً باید کلی هم عکس بگیرید،

Image and video hosting by TinyPic

اگر بخواهید به باغ وحش بروید حتماً باید کلی هم عکس بگیرید، مخصوصاً با وجود تلفن های همراه امروزی که به دوربین های با کیفیت بالا مجهز هستند. اما چرا برای نشان دادن عکس های خود به دنیا تا رسیدن به خونه صبر کنید، در حالیکه میتوانید در راه اینکار را انجام بدهید؟

اگر میخواهید عکس هایتان را مستقیما در تویتر قرار بدهید می توانید از سایت TwitGo.com استفاده کنید. تنها کافی است با مشخصات توییتر ثبت نام کنید و عکس ها را ارسال کنید. امکان آپلود کردن عکس ها از هارد دیسک هم وجود دارد و یک لینک از عکس های مورد نظر شما فوراً بر روی صفحۀ توییتر ظاهر می شود.

اگر میخواهید از طریق تلفن موبایل وارد این سایت بشوید یا از یک ایمیل خاص استفاده کنید باید به قسمت «Account Setting» مشخصات خود را اضافه کنید. بعد فقط کافی است عکس مورد نظرتان را به آن آدرس ایمیل کنید تا عکس ها در توییتر آپلود بشوند.

حتی اگر تصویری هم برای آپلود کردن نداشته باشید سر زدن به این سایت و سر درآوردن از کار بقیه جالب است. کافی است در صفحۀ اصلی باقی بمانید و تصویرهایی را که بقیه منتشر میکنند ببینید. به نظر می رسد که هر چند ثانیه یک بار عکس تازه ای به عکس های آپلود شده در این سایت اضافه می شود.

http://twitgoo.com/

http://www.twitpic.com/

بیان دیدگاه