اینم چاپلوسی علی سعیدی: فرمایشات و دستورات رهبر قانون الهی است..!!?

Image and video hosting by TinyPic

علی سعیدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در سپاه گفته اختیارات ولایت فقیه «همسان» اختیارات امامان شیعه٬ دستورات آن «هم‌تراز» با حکم پیامبران و گفته‌های وی یک «قانون الهی» است.

آقای سعیدی این مطالب را روز یکشنبه (۱۴ آبان) در گفتگو با سایت «باشگاه خبرنگاران جوان» بیان کرده است.

وی گفته اظهارات و فرمایشات علی خامنه‌ای «یک قانون الهی است که باید تمام قوا و آحاد ملت گوش به فرمان آن {این قانون الهی} باشند.»

این روحانی محافظه‌کار افزوده است: «همسانی اختیارات ولی فقیه با امام معصوم در اداره حکومت مشهود است.»

سعیدی اظهار کرده است: «همانقدر که تبعیت از حکم پیامبر و ائمه اطهار واجب است حکم ولی فقیه هم واجب بوده و هم‌تراز با حکم انبیاء است.»

نماینده ولی فقیه در سپاه این اظهارات را خطاب به سران قوا بیان کرده و از آن‌ها خواسته «تبعیت دوچندان» از دستورات علی خامنه‌ای داشته باشند.

موضوع ولایت فقیه٬ مشروعیت جایگاه وی٬ حدود اختیارات این مقام و عملکرد شخص علی خامنه‌ای از جمله مباحث جنجالی در جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

جنجال و بحث درباره این مسائل پس از آنکه آقای خامنه‌ای نتیجه انتخابات سال ۸۸ را تائید کرد و دستور داد تا اعتراض‌های مردمی سرکوب شود٬ افزایش بی‌سابقه‌ای یافته است.

اعتراض‌ها به عملکرد خامنه‌ای به عنوان ولی فقیه طی سه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و در مقابل تعاریف‌ و تمجیدهای هوادارانش از وی نیز گسترش پیدا کرده است.

طی این مدت ده‌ها فعال سیاسی٬ مدنی و رسانه‌ای به اتهام «توهین» به رهبر جمهوری اسلامی دادگاهی و زندانی شده‌اند.

هزینه انتقاد از ولی فقیه در جمهوری اسلامی در دوران رهبری علی خامنه‌ای به شدت افزایش یافته است و روز به روز بر این هزینه‌ها نیز افزوده می‌شود.

منبع

بیان دیدگاه