اسامی ۸ نفر از جان‌باختگان حوادث روز گذشته تهران .و کشتار مردم توسط مزدوران حکومتی .

Image and video hosting by TinyPic

خبرگزاری هرانا – حقوق شهروندی، انديشه وبيان: در اين اطلاعيه که روز دوشنبه ۷ دی (۲۸ دسامبر) در وب سايت رسمی نيروی انتظامی ايران منتشر شده است، اسامی ۷ مرد و يک زن به چشم می‌خورد که به گفته پليس در جريان درگيری های روز يکشنبه کشته شده اند.

اسامی کشته شدگانی که علت مرگ آنها در گزارش پليس آمده عبارت است از:

 مهدی فرهادی راد، ۳۴ ساله (علت مرگ: اصابت گلوله ساچمه ای به صورت)،

 محمد علی راسخی نيا، ۴۰ ساله (علت مرگ: اصابت گلوله ساچمه ای شکاری)

 و علی موسوی حبيبی، ۴۲ ساله (علت مرگ: اصابت گلوله).

در اين فهرست همچنين نام

 شهرام فرجی، ۳۰ ساله،

 جهانبخت پازوکی، ۵۰ ساله

 و امير ارشدی،۳۰ ساله نيز وجود دارد که علت مرگ آنها نامشخص عنوان شده است.

در اين اطلاعيه به وجود اجساد يک مرد ۳۱ ساله ناشناس که بر اثر ضربات چاقو کشته شده

 و يک زن ناشناس ۴۳ ساله ای که علت مرگ او «احتمالا سقوط يا تصادف» عنوان شده نيز اشاره شده است.

روز يکشنبه ( ۶ دی ۱۳۸۸) همزمان با مراسم مذهبی روز عاشورا که با هفتمين روز درگذشت آيت الله حسينعلی منتظری از مراجع تقليد شيعيان نيز مقارن شده بود، معترضان به حکومت ايران در شهرهای مختلف اين کشور، از جمله تهران، اصفهان، نجف آباد، مشهد، شيراز، تبريز و قم به تظاهرات پرداختند.

مقامات حکومتی علت مرگ این افراد را مشکوک تو صیف کرد و به گردن عوامل بیگانه انداخت ایا مرگ این افراد کار بیگانگان بوده

 خودتان قضاوت کنید

کشتن یکی از تظاهرات کنندگان با وانت پلیس در روز عاشورا

زیر کردن مردم با ماشین توسط مزدوران نیروی انتظامی

زیر کردن یک جوان توسط ماشین انتظامی

تكان دهنده ترين ويديو از عاشوراي خونين تهران –

حاوي صحنه هاي بسيار ناراحت كننده (هشدار براي بيماران قلبي و روحي و کودکان

 

صحنه دردناك ديگري از عاشوراي خونين تهران

تصاوير گويا و مستند از كاربرد سلاح عليه مردم در روز عاشورا

تا حالا به این فکر  کردهاید که چرا تک تیراندازهای رژیم سر و گردن جوانها رو میزنند؟

دلایل استفاده از تک تیر اندازها :

1. رژیم میخواهد با حداقل قتل (نه اینکه از قتل ابایی داشته باشند. نگرانی شان هزینه کشتار گسترده است)   حداکثر ترس را دل مردم برای باز گردانیدنشان به خانه هایشان ایجاد کند. اینکه تا کنون چقدر موفق بوده و اینکه از این به بعد چکار میکند بحث دیگری است. 

2.   با استفاده از قوای رسمی سرکوب که ظاهرا فقط باطون دارند، میخواهد ادعای متمدن بودن نماید. این برای تبلیغات در نقاط دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. ( مثلا برای مقاله های  داریوش سجادی).

3.   با استفاده از تک تیرانداز مخفی رژیم می تواند قتل های مرتکب شده بوسیله نیروهای اطلاعاتی و نظامی اش را منکر شود. در عین حال با دستگیری مبارزینی از قبل نشان شده؛ با دیگر افراد مناسب،  آنها را وابسته به نیروهای مخالف و کشورهای خارجی قلمداد نماید.

4.  ایجاد شبهه و دو دلی در میان بخشی از مردم. بهرحال این رژیم توانسته بود مدت سی سال با دروغ و تظاهر بخشی از مردم را جذب نموده و میلیونها ایرانی دیگر را دچار شک وتردید نماید. از مبارزات “ضد امپریالیستی” گرفته تا  دفاع از حقوق “مستضعفان”. در حالیکه  خائنانه ترین قرار دادها را امضا کردند. منابع طبیعی را به حراج گذاشتند. و اینک فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی از هر زمان دیگری بیشتر بوده و به ادعای خود رژیم بیشتر از 40 در صد مردم زیر خط فقر بسر میبرند.( کشوری که دارای دومین منابع نفت و گاز در دنیاست )

5. توجیه برای نیروهای طرفدار خود که شکنجه گر و تک تیرانداز نیستند. اما برای مزدوری احتیاج به توجیه سیاسی و اخلاقی دارند.

6.  قتل هایی که این وسط کاملا از دستشان در میرود را اعمال یک عده نیروی خود سر اعلام نماید. رژیم در این کار سابقه طولاتی دارد. از انفجار حزب جمهوری اسلامی و قتل بهشتی گرفته. تا قتل پسر خمینی و انفجار در مزارخمینی  تا قتل های زنجیره ای و بالاخره ماجرای جنایات کهریزک.

7. رواج خشونت و  حکومت با استفاده از ترس که یکی از ارکان نظامهای استبدادی، خصوصا استبداد از نوع مذهبی طالبانی است.

8.  هدف های خاص و گاه پیچیده سیاسی از جمله بر انگیختن حس ترس غیر مستقیم  تاثر, نفرت و یا انحراف افکار عمومی از موضوعات دیگر.

اما دم خروس چند جا میزند بیرون: 

1.  سابقه طولانی “خدعه” های رژیم جمهوری اسلامی در عرض 30 سال گذشته. سابقه جنایات رژیم در شکنجه . اعدام های بدون محاکمه، قتلهای سیاسی در داخل و خارج از کشور؛ انفجارها , آدم ربایی ها و…, بدون قبول مسئولیت.

مسخره ترین دروغ ها در مورد قتل های زنجیره ای  ابداع شد. اینکه: عناضر نفوذی سرویس های اطلاعاتی  اقدام به قتل پروانه و داریوش فروهر و پوینده و مختاری و دوانی کردند!

یا اعدامهای سال 67 که به ئستور خمینی انجام شد و هنوز بسیاری از هر دو جناح در رژیم از قبول مسئولیت در برابر این جنایت باور نکردنی سرباز میزنند.

2 .  ممنوع کردن خبرنگاران خارجی و زندانی کردن و قتل خبرنگارن مستقل داخلی.  قطع اینترنت در شرایط حساس.

3. داشتن انواع مختلف نیروهای مخفی و اطلاعاتی موسوم به لباس شخصی. هر کسی که در اعتراصات خیابانی شرکت میکند با کمی دقت متوجه حضور انواع نیروهای نظامی امنیتی میشود که جدا از ماموران با یونیفورم انتظامی مشغول “انجام وظیفه” هستند.

4. عکس ها و ویدئوهایی که بطور  مشخص نشان میدهد چگونه ایادی و مزدوران رژیم در حال تیراندازی به مردم هستند و یا با قمه و چاقو به جان مردم افتاده اند.

. 5عدم پیگیری جنایتاتی که رژیم ادعا دارد بوسیله مخالفین انجام شده.  برگذاری دادگاههای غیر علنی و بدون حضور وکیل مدافع.

6.  این ادعا که رژیم به موضوعات امنیتی اشراف کامل دارد. در روزهای خاص اعتراضات هر 4 متر یک مامور در خیابانهای مرکزی قرار داده. اما در روز روشن تیم های “منافقین” مردم را با قمه میزنند. یا “جاسوسان انگلیس” ده ها نفر را از راه دور به قتل میرسانند و عناصر “مشکوک” با استفاده از اتومبیل های یگان ویژه مردم را زیر میگذارند.

7. در ابعادی وسیعتر  یک نظام مردمی و دمکراتیک احتیاجی به سرکوب روزنامه ها و مطبوعات مستقل از حکومت و ممنوعیت فعالیت هر نوع حزب و سازمان سیاسی مستقل ندارد.

رژیم جهل و جنایت  ”جمهوری” اسلامی به آخر خط رسیده. این تکنیک ها در شرایط عادی جواب میدهد.  نه وقتی صدها هزار معترض در خیابانها جنایات رژیم را به چشم دیده و  دهن به دهن نقل میکنند. نه زمانی که با رشد ارتباطات در هر لحظه هزاران پیام ویدیویی و الکترونیک به تما جای دنیا بخش میشود.

مشکل رژیم زرنگی اش در عین عقب مانده بودنش است. معمولا آدمهای احمقی که فکر میکنند خیلی زرنگ هستند  عاقبت به خیر نمیشوند. این موضوع در مورد نظام های دیکتاتوری هم صدق میکند. مثالها در این مورد فراوانند!

 بر گرفته از سایت پوینده

ديگر سخنراني براي مردم و صحبت كردن از دين و عاشورا و خود را در جايگاه حسينيان و بهشتيان و مردان خدا گذاشتن و هر كسي را كه مخالف شما سخن گفت در جايگاه يزيد يان و جهنميان گذاشتن , بر روي ذهن هاي بيناي جامعه اثر ندارد . ديگر كسي شما را مردان خدا نمي پندارد , ديگر كسي به معصوميت رهبر ايمان ندارد . برادران دولتمرد باور كنيد شيشه هاي تاريكخانه شكسته است , لطفا آن هاله نور را خاموش كنيد وسط ظهر است و خورشيد در ميانه آسمان.
 خودتان گفتيد , خون بر شمشير پيروز است , نگفتيد ؟؟ ولي فكر نكرديد روزي ريشه اين جمله , گريبان خودتان را بگيرد , نه ؟ شمشيرهايتان خوني است , دولت را در دست داريد ولي همانند تصوير اول سردرگريبان داريد , ميدانيد چرا ؟ چون پيروز نيستيد , چون خودتان را فاتح نميدانيد , چون حتي لباس شخصي ها و بسيجي ها و نيروهاي انتظامي هم بعد از ضرب و شتم و قتل و كتك زدن جوان هاي معترض توي خيابان يا به اصطلاح خودتان رفع فتنه وقتي به خانه برميگردند خوشحال نيستند , شاد نيستند و احساس پيروزي ندارند . چطور ؟؟ چون خودشان را خدايي نميدانند , كدام بسيجي بعد از كتك زدن چند جوان دست خالي و غير مسلح , پيش خودش احساس خدايي بودن و ثواب بردن را مي كند ؟؟كدام بسيجي بعد از خونين و مالين كردن جوان هاي زير بيست سال , خودش را سرباز امام زمان تصور مي كند كه به ازاي هر جوان كتك خورده قرار است , امام دوازدهم برايش شفاعت خاص كند ؟؟ كدام پيروزي ؟؟ شما باخته ايد و ميدانيد كساني كه با اخلاص و خلوص نيت شما را بر سر كار آوردند اكنون در جبهه شما نيستند , ميدانيد كه اين بسيجي ها و لباس شخصي ها آن مردان روزگار نيستند كه جانشان را در جبهه كف دستشان گرفتند و شما از جانبازي آنها به نان و نوا رسيديد . خودتان هم ميدانيد اينها آنها نيستند .شما به خودتان باخته ايد , كجايند آن مردان بي ادعا ؟؟ آري كجايند ؟؟ قرار بود خودتان و دينتان را به پول و مقام و دنيا نفروشيد , ديديد ؟؟ عجوزه هزار داماد شما را هم به دام خود انداخت . حالا هي پيش خود عملكردتان را توجيه كنيد و رنگ و لعاب عرفاني و الهي و خدايي بزنيد تا شايد وجدانتان آرام گيرد . ديشب در تلويزيون شخصي به نام حجت الاسلام ميرباقري صحبت مي كرد و مي گفت كشتن در ركاب حضرت به مراتب بيشتر از كشته شدن اجر اخروي داره. روايت كرد كه اگر در ركاب حضرت (امام زمان) بجنگي ثواب يك شهيد رو داري. اگه كشته بشي ثواب سه چهار تا شهيد رو داري، اما اگه ادم بكشي ثواب بيست تا شهيد رو داري! بعد گفت مومنين بايد در زمان قهر هم همراه ولايت باشند و از قهرش حمايت كنند. بعد در مورد جريانات اخير (به قول خودش فتنه‌هاي اخير) صحبت كرد و گفت كه بدترين فتنه است چون فراگير شده و مقابله باهاش سخته و بايد از احساسات خودداري بشه

 ديديد ؟؟ شاهد از غيب رسيد . ديگر حتي كشتن معترضين نيز به امضاي امام زمان رسيده و ديگر حتي عذاب وجدان هم نخواهيد داشت . خوش به حالتان كه امام زمان قتل هايتان را به گردن مي گيرد. اگر حتي بهشت را به شما بدهند من نميخواهم در آن بهشت باشم مرا به جهنم ببريد با اينكه اكنون نيز در جهنمي هستيم كه شما بهشتيان براي ما ساختيد.

بیان دیدگاه