قادر به فریب موشک دشمن شدیم!

Image and video hosting by TinyPic

سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند «هوائی» خاتم الانبیاء که لباس نیرو دریائی تنش می‌کند و هنوز متهم به دزدی از بانک و هفت‌تیرکشی در پمپ بنزین و انفجار در بوئنس آیرس و شرکت در سرکوب‌های سوریه و تجاوز به بازداشتی‌ها و انگشت در استخر و قتل بختیار و غیره نشده یا اگر شده هنوز دعوا به آنجا نرسیده که این چیزها افشا بشود یا اگر رسیده هنوز مهدی خزعلی درموردش افشاگری نکرده، گفت: «به توانائی فریب موشک‌های دشمن دست یافتیم». البته ما سوال کردیم گفتند «توانائی فریب موشک» همان یکجور تولید داخلی است که در صحرا می‌روید. بر این اساس و در راستای همکاری متقابل، الآن ما دو راه برای گول زدن موشک دشمن پیدا کردیم که قبلاً گم کرده بودیم:

راه اول: خرش کنیم

ما می‌توانیم همین فردا اعلام کنیم که یک موشک دشمن را از طریق جنگ الکتریکی با کمترین آسیب‌دیدگی به زمین نشانده‌ایم. پس‌فردا تلویزیون ماکت و یا خود و یا یک چیزی شبیه آن موشک را نشان می‌دهد و از پسون فردا خبرگزاری فارس هر روز یک چیز جدیدی درباره «رمزگشائی» موشک مورد اشاره منتشر می‌کند. یک هفته بعد به یک مناسبتی راهپیمائی می‌کنیم و ماکت و یا خود و یا یک چیزی شبیه آن موشک را که رمزگشائی‌اش هنوز ادامه دارد می‌گذاریم وسط یک میدانی. اوباما درحالی که دارد رجب اردوغان را حامل یک پیام دیگر برای جمهوری اسلامی می‌کند از ما خواهش می‌کند که تا بیشتر از این موشک را رمزگشائی نکرده‌ایم و فیلم‌های مستهجن بیشتری درباره روابط نامشروع اسرائیل از آن درنیاورده‌ایم آنرا به امریکا پس بدیم. ما موشک یا ماکت یا چیزی شبیه آنرا که با کمترین خسارت گرفته‌ایم پس نمی‌دهیم و همچنان هر روز به رمزگشائی آن ادامه می‌دهیم و آنرا همه‌جا اعلام می‌کنیم. اینطوری موشک دشمن خیال می‌کند موشک‌های دشمن خیلی رمز برای گشاده شدن دارند که هیچکس به آنها نمی‌گوید و برای گشاده شدن خر می‌شود و با کمترین آسیب‌دیدگی خودش بسمت ما می‌آید.

راه دوم: اسکلش کنیم

ما همچنین می‌توانیم یک رزمایش خیلی موفقیت‌آمیز با کمترین آسیب‌دیدگی نیروهای خودی در خلیج فارس برگزار کنیم. در این رزمایش فرض می‌کنیم که صدها موشک دشمن فرضی که فرضاً به طرف ما شلیک شده با موفقیت کامل منهدم و یا بالکل قراضه شده است. ما در این عملیات پیروز می‌شویم و خبرگزاری فارس خبر پیروزی ما را به همه اعلام می‌کند. در حال اعلام خبر پیروزی، دشمن بزرگترین ناو هواپیمابر جهان را وارد خلیج فارس می‌کند ولی نیروهای ما چون تازه از پیروزی برگشته‌اند دوباره نمی‌توانند برگردند بر ناو امریکاوی هم پیروز بشوند. برای همین حداقل سیصد و هشتاد و شش سردار سپاه بر ضرورت نابود کردن دشمنان فعلی پس از نابودی موفقیت‌آمیز دشمنان قبلی تأکید و اعلام می‌کنند که ناو دشمن به نفع خود و خانواده‌اش است که از خلیج فارس بیرون برود اما ناو دشمن هیچ‌جائی نمی‌رود و به همین جهت گشت ارشاد در هزار و بیست و هشت میدان کشور مستقر و با بدحجابی برخورد ریشه‌ای می‌شود. هفته‌ی بعد احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه هر آدم بدحجاب را موشکی از طرف دشمن بر قلب جامعه خطاب می‌کند و نیم ساعت بعد هزاران دانشجو بطور خودجوش تصمیم می‌گیرند که تمام موشک‌های دشمن را نابود بکنند. در طی این نابودی تعداد زیادی از موشک‌های دشمن پس از دستگیری، توسط برادران به زور رمزگشائی شده و جهت نابودی به دادگاه انقلاب فرستاده شده و سپس تمام موشک‌ها به شلاق و زندان و محرومیت از تحصیل محکوم می‌شوند. تو جای موشک دشمن، اسکل نمی‌شی؟!

منبع

بیان دیدگاه