مشکلات اسلام حل شد: هندوانه جایگزین وایاگرا می‌شود…ملا حسنی+18

Image and video hosting by TinyPic

با کمال خرسندی و مسرت به اطلاع امت همیشه در صحنه میرساند که دیگر نگران هیچ چیز نباشند چرا که همه مشکلات اسلام و مسلمین حل شد و هندوانه جایگزین قرص  استکباری وایاگرا گردید.

مومنین و مومنات عزیز از این پس براحتی میتوانند به داروخانه‌ها مراجعه نموده و هندوانه به تعداد مورد نیاز خریداری نمایند. و اما طریق مصرف و استعمال هندوانه:

نیم ساعت قبل از عملیات هندوانه را قاچ کنند و آنرا داخل یخچال بگذارند تا خوب خنک شود. در این فاصله میتوانند کارشان را شروع نمایند و هر از گاهی به سر یخچال بروند و یک قاچ از آنرا با چنگال بردارند و بخورند و دوباره برگردند و کارشان را ادامه دهند تا آخرین قاچ هندوانه تمام شود.

مراقبت‌های بهداشتی: هندوانه را در جای خنک و دور از دسترس اطفال قرار دهید.

اگر آدم تنبل و باصطلاح کون گشادی تشریف دارید از خوردن آب هندوانه شدیدا خودداری فرمایید و برای این دسته از بیماران بجای آن پوست هندوانه توصیه میشود.

و اما چند خواهش از دوستان اینترنتی:

– لطفا از این پس اینقدر ایمیل برای ما نفرستید که هندوانه بدون نسخه پرشک موجود است!

– شب‌های جمعه که میخواهید بروید منزل سر راهتون یک هندوانه درشت هم بخرید.

– میوه فروشان و داروخانه‌های محترم هم اینقدر بدجنسی نکنند و هندوانه‌ها را به شرط چاقو نفروشند. آخر آن بدبخت ننه مرده‌ای که هندوانه چاقو خورده را به منزل می‌برد تا زمانی که به منزل برسد همه آب هندوانه تبخیر شده و دیگر آن خاصیت وایاگرایی خود را از دست میدهد و آن بیچاره شرمنده خانمش میشود.

– در روایت آمده که هندوانه از میده‌های بهشتی است. مرد باید قسمت شیرین هندوانه را خودش بخورد تا کمرش سفت شود و تخمش را بدهد خانمش بخورد.

منبع

بیان دیدگاه