این آقازاده‌ی «رانت‌خوار» از همه‌ی مسوولین «آتو» دارد

Image and video hosting by TinyPic

یک وب‌سایت منتقد دولت در یادداشتی یکی از آقازاده‌ها را معرفی کرده و نوشته است این فرد چنان رانت‌خواری کرده است که «دانه درشت‌ها و رانت‌خواران بزرگ اقتصادی» در مقابل این آقازاده «روسفیدند». این وب‌سایت از قول این آقازاده نوشته که وی گفته است «چنان آتوهایی از مسوولین ارشد کشور دارد که تا ابد در حاشیه امن خواهد ماند.»

سایت «بازتاب» با معرفی صادق محفوظی، فرزند آیت‌الله محفوظی (عضو مجلس خبرگان رهبری)، نوشته است که اگرچه وی در افکار عمومی زیاد شناخته شده نیست؛ اما در بین مسئولان و آقازاده‌ها یکی از فعالترین چهره‌ها محسوب می‌شود.»

آن‌طور که این سایت نوشته است « صادق محفوظی که در میان دوستان خود به فرید مشهور است، طی بیست سال گذشته با موسسه ابن سینا به فعالیت در حوزه عتیقه جات می‌پرداخته است.. فرید که به خاطر برخی مسائل خاص از دانشگاه اخراج شد، از خارج از کشور مدرکی گرفته و خود را به عنوان دکتر معرفی می‌کند. دفتر وی که به عنوان موزه ابن سینا در میدان کاج تهران در سعادت آباد قرار دارد، مدت‌هاست به یکی از پاتوق‌ها و محافل آقازاده‌ها و مسئولان تبدیل شده است.»

بازتاب در ادامه نوشته است:‌ «فرید که علاوه بر فعالیت در زمینه دادن وام‌های خاص، در تجارت عتیقه نیز سابقه مبسوطی دارد، در مقاطعی تا آستانه ورشکستگی و بدهی‌های سنگین پیش رفته است، اما در سال‌های اخیر با گره خوردن به تیم احمدی نژاد در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، بویژه بقایی و مشایی، صاحب ده‌ها میلیارد تومان ثروت شده است. فروش عتیقه و حتی ساخت! عتیقه، از جمله بیزینس‌های مورد علاقه دکتر فرید است. شگرد ویژه فرید در برقراری ارتباط با برخی آقازاده‌ها و مسئولان چنان … است که امکان انتشارش وجود ندارد! وی در دوره‌ای پایش آن‌چنان در پرونده شهرام جزایری گیر بود که کسی فکر نمی‌کرد از آن ماجرا بدون هیچ بازخواستی رها شود. فرید با نام بردن از برخی مسئولین ارشد نظام و منتسب کردن برخی مسائل خاص به این افراد، عنوان می‌کند چنان آتوهایی از اینان دارد که تا ابد در حاشیه امن خواهد ماند.»

گفتنی است پدر صادق محفوظی، از اعضای مجلس خبرگان است و زمانی نیز ریاست دفتر آیت‌الله بهجت را هم عهده دار بود.

منبع

1 دیدگاه برای «این آقازاده‌ی «رانت‌خوار» از همه‌ی مسوولین «آتو» دارد»

بیان دیدگاه