.34 در این سایت هر کس می‌تواند راهی برای ابراز هنرهای خود پیدا کند.

Image and video hosting by TinyPic

یکی از جنبه های جالب زندگی آنلاین این است که در آن هر کس می‌تواند راهی برای ابراز هنرهای خود پیدا کند. سایتی که در اینجا معرفی خواهد شد یکی از ابزارهای مناسب برای این کار است.

این سایت یک پورتال است که در آن افراد خلاق می توانند آثار خود در چهار عرصه هنر (از جمله نقاشی، عکس)، موسیقی، مُد و فیلم را به نمایش بگذارند و یا حتی بفروشند. ثبت‌نام در این سایت مجانی است و یک گیگابایت فضا برای ارائه آثار در اختیار کاربران قرار داده می شود. هنرمندان می‌توانند فایل های صوتی و ویدئو را نیز در این سایت آپلود کنند و حتی قادرخواهند بود برای طرفدارانشان برنامۀ زنده پخش کنند. درضمن مدیران این سایت در سال جاری اولین جشنواره سالانۀ سایت را برگزار خواهند کرد که فیلم‌سازان در سراسر جهان اجازه دارند تا ماه نوامبر سال 2009 برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کنند.

البته حتی اگر هنرمند هم نباشید دیدن صفحه‌های مختلف این سایت بی فایده نخواهد بود. برای فراهم کردن امکان جستجوی راحت تر موضوعات مختلف دسته‌بندی شده اند. لزومی به نگرانی از دسترسی کودکان و نوجوانان به آثار مناسب برای بزرگسالان نیست زیرا این سایت به طور بالقوه اینگونه آثار را نمایش نمی دهد. در مجموع سایت مفیدی است که نه تنها به راحتی میتوان به محتویات آن دست پیدا کرد و محتویات جالبی دارد، بلکه روز به روز هم بیشتر حالت شبکه‌های اجتماعی را به خود می گیرد.

http://www.putiton.com/

بیان دیدگاه