با نماز شب می توانیم برزیل را هم شکست دهیم….

Image and video hosting by TinyPic

سردار محمدرضا نقدی در اولین جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران مدعی شد:«هرچه به ایمان نزدیک شویم به موفقیت نزدیک‌تر می‌شویم و اگر روزی تیم فوتبالی داشته باشیم که بازیکنان آن نماز شب بخوانند و با وضو و به نیت برافراشتن پرچم اسلام به میدان بروند، می‌توانیم تیم فوتبال برزیل را هم شکست دهیم.»

سوال… سردار ما اینجا یه سوالی برامون پیش اومده… اگه برزیلیا هم نماز شب بخونن نتیجه بازی چی میشه؟ – طبق قانون فیفا کار به ضربات پنالتی می‌کشه! + برای بقیه تیم‌ها چطور؟ برای بردن اونا چه تاکتیکی رو پیشنهاد می‌کنید؟

جواب ….همونطور که قبلن توی استتوس‌های فیسبوکم اعلام کردم، برای بردن آلمان، روزه، برای بردن انگلیس، نماز جعفر طیار و برای کره و ژاپن غسل ارتماسی توصیه میشود

به گزارش ایلنا،  رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبیین مفهوم جامعه ورزشی ـ اسلامی گفت: موفقیت در بسیج ورزشکاران به میزان حاکمیت دین و معنویت در عرصه ورزش است و تحقق هدف فوق به معنی موفقیت ورزش در خود ورزش است که راه تسخیر سطوح اول ورزش در دنیا را میسر می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم کاهش بداخلاقی‌ها، گزینش اصلح در رقابت‌ها، کنار رفتن روابط ناعادلانه و … در ورزش تصریح کرد: اگر فرهنگ بسیج را در ورزش پیاده کنیم، می‌توانیم در صدر رتبه‌های ورزش جهان قرار بگیریم و سکوهای قهرمانی را فتح کنیم؛ به همان دلیل که در دفاع، سیاست و علم نیز توانستیم موفق شویم.

منبع

بیان دیدگاه