ماجرای سیلی سردار زارعی بر گوش نماینده دولت در مجلس »

Image and video hosting by TinyPic

«من کسی هستم که  یک نفر در مجلس کار غیرقانونی کرد، به او سیلی زدم! البته کار خوبی نکردم!»

این شاه بیت صحبت های سردار زارعی نماینده حامی دولت یا همان وکیل الدوله مجلس نهم بود که شامگاه پنجشنبه 18 آبان 91 در جریان مناظره زنده تلویزیونی با علی مطهری به زبان آورد.

اما ماجرای این سیلی از این قرار است كه در آبان ماه سال 1387 تعدادي از نمايندگان مجلس هشتم طي نامه‌اي از محمود احمدی نژاد می خواهند تا برای تجهیز مساجد حوزه‌هاي انتخابيه خود به آن ها کمک مالی کند.

ظاهراً این موضوع با موافقت احمدی نژاد همراه نمی شود اما محمد عباسی  مدیرکل وقت «دفتر دولت در مجلس» از این فرصت استفاده کرده و دست به ابتکار جالبی می زند.

در آن زمان بحث استیضاح علی کردان به دلیل مدرک دکترای جعلی در مجلس داغ بود و حامیان دولت سعی داشتند تا به هر شکل ممکن نمایندگان امضاکننده طرح استیضاح علی کردان را مجاب کنند تا امضای خود را پس بگیرند.

در همین راستا محمد عباسی، رسید دریافت چک های 5 میلیون تومانی کمک هزینه مساجد را در «رو» و رسيد ديگري مربوط به پس گرفتن امضاي استيضاح كردان را در «زير» قرار می دهد و از برخي نمايندگاني كه استيضاح كردان را امضا كرده‌ بودند مي‌خواهد تا آن برگه ها را به عنوان رسید دریافت چک امضا كنند!

 نمایندگان هم بی خبر از همه جا برای دریافت چک هر دو رسید را امضا می کنند اما عوض حيدرپور نماینده شهررضا بعد از امضا متوجه مي‌شود كه چرا دو رسيد از او گرفته‌اند! و بعد از پيگيري ماجرا، قضيه روشن مي‌شود.

در این بین حميد رسايي و علي‌اصغر زارعي وقتي متوجه قضيه مي‌شوند اول با دفتر احمدی نژاد تماس می گیرند و در این باره پرس و جو می کنند و وقتی دفتر احمدی نژاد از موضوع چک های 5 میلیون تومانی اظهار بی اطلاعی می کند، سردار زارعي هم يك سيلي آب دار بر گونه‌هاي فرد متخلف مي‌نوازد!

به دنبال این ماجرا علی لاريجاني رييس مجلس اعلام كرد كه عباسي ديگر حق ورود به مجلس را ندارد و محمدرضا رحیمی نیز ابتدا محمد عباسی را از سمت خود برکنار و محمد مهدی انصاری را جایگزین وی کرد و پس از مدتی که آب ها از آسیاب افتاد محمد عباسی را به سمت مسئول دفتر خود منصوب کرد.

منبع امامزاده انلاین

بیان دیدگاه