قطع دست در ایران به خاطر دزدیدن شکلات

Image and video hosting by TinyPic

این اعدامها ودست و پا قطع کردن ها و چشم در اوردن ها شکنجه کردن ها و به زندان انداختن ها وپخش مواد مخدرهای گوناگون ارزانتراز یک بسته سیگارهمه و همه فقط برای ترساندن و یا گوشه گیری جوانان است

یک دادگاه اسلامی حکم قطع دست یک جوان بیست و یک ساله را به خاطر دزدیدن شکلات و کاکائو صادر کرد. همزمان با افزایش فقر در ایران دزدی در این کشور رو به افزایش است و به همان نسبت محاکم اسلامی بیش از پیش احکامی به منظور قطع اعضای بدن مجرمان صادر می کنند. خبرگزاری فرانسه با اشاره به این مطلب که قطع اعضای بدن از محکومیت های رایج در ایران بر اساس قوانین قصاص اسلامی است افزوده است که در سال های اخیر این دست محکومیت ها در ایران رو به افزایش گذاشته است. خبرگزاری فرانسه با نقل این خبر از قول خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران ایران، اضافه کرده است که این جوان علاوه بر قطع دست به یک سال زندان به خاطر شکستن قفل قنادی و تمرد از پلیس نیز محکوم شده است.خبرگزاری فارس در گزارش خود تصریح کرده است که در خودروی این جوان مبلغ 900 هزار تومان وجه نقد، سه جفت دستکش، آچار و مقدار زیادی شکلات و کاکائو کشف شده است.
خبرگزاری فارس در ادامه نوشته است که این جوان بعد از «خودزنی در کلانتری» به جرایم دزدی از قنادی و دزدیدن چندین میلیون تومان پول نقد اعتراف کرد.
خبرگزاری فارس در ادامه نوشته است که دادگاه رسیدگی کننده به اتهامات این جوان «با استناد به آیه شریفه «السارق و السارقه فاقطعوا ایدیهما…» و 9 ماده از قانون مجازات اسلامی متهم را به قطع دست و یک سال حبس بابت شکستن قفل قنادی و تمرد از پلیس محکوم کرد. خبرگزاری فرانسه تأکید کرده است که به دلیل گسترش فقر در ایران دزدی نیز به طرز چشمگیری در این کشور رو به ازدیاد است. هفتۀ گذشته یک محکمۀ اسلامی در مشهد مردی را به جرم دزدی به قطع دست محکوم کرد. 


 

1 دیدگاه برای «قطع دست در ایران به خاطر دزدیدن شکلات»

  1. اینقدر چرت و پرت ننویسید لا اقل یه دروغی بگید که با عقل جور در بیاد !!!!!!

بیان دیدگاه