دستگیری22 دختر و پسر جوان به خاطر شرکت در پارتی

Image and video hosting by TinyPic

شهرزادنیوز: مزاحمت نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی علیه جوانان همچنان ادامه دارد و این بار خبر دستگیری 22 دختر و پسر جوان به خاطر شرکت در یک پارتی شبانه در چالوس، جزو «اخبار داغ» رسانه‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسین حسین نژاد، فرمانده انتظامی چالوس، ضمن تأیید خبر دستگیری این جوانان، گفت که در پی گزارشات واصله مبنی بر «برگزاری جشن مختلط و مبتذل و ایجاد آلودگی صوتی» در یکی از مناطق ویلایی شهر هچیرود، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت. وی افزود که پس از انجام «شگردهای تخصصی و محرز شدن اعمال منافی عفت عمومی» با هماهنگی مقام قضایی «ویلای مورد نظر مورد محاصره» قرار گرفت و در یک عملیات غافگیرانه تمامی شرکت کنندگان در پارتی دستگیر شده و پس از طی مراحل بازجویی به همراه پرونده تنظیمی تحویل دادگستری شهرستان شدند.

مزاحمت پلیس تنها گریبانگیرجوانان شرکت کننده در پارتی های مختلط نیست، بلکه تورهای کوهنوردی مختلط آنان با وجود راهنما نیز از تعرضات پلیس اخلاقی در امان نمی مانند. چندماه پیش روزنامه خراسان از دستگیری 45 دختر و پسر توسط مأموران «پلیس امنیت اخلاقی خراسان رضوی» خبر داد که در قالب تور مختلط کوهنوردی قصد سفر به ارتفاعات اطراف مشهد را داشتند.

منبع

بیان دیدگاه