کتک خوردن یکی از اعضای سر کنسولگری جمهوری اسلامی در آلمان

Image and video hosting by TinyPic

یکی از اعضای سر کنسولگری رژیم در فرانکفورت  از یک زن آفریقایی تبار کتک خورد و پلیس آلمان رفتار خشن در مقابل دیپلمات ایرانی نشان داد (رفتاری در خور شخصیت دیپلمات رژیم جمهوری اسلامی )…احتمالا این دیپلمات یا مکمل دیپلمات ایرانی در برزیل بوده ویا اینکه داشته این خانومو ارشاد میکرده…..

عکس تزئینی است
عکس تزئینی است

ایرنا: به گزارش اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، بر اساس یك سناریوی از پیش تعیین شده در روز دوشنبه گذشته، یكی از اعضای سركنسولگری جمهوری اسلامی در فرانكفورت، هنگام عزیمت از محل كار خود به منزل، به بهانه ای واهی مورد حمله یك زن آفریقایی تبار قرار گرفت و متاسفانه پلیس آلمان به جای برخورد با فرد مهاجم، رفتار خشن، ناشایست و خارج از عرف دیپلماتیك با عضو سركنسولگری داشته است.

قشقاوی افزود: در پی بروز این حادثه، سفیر آلمان در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی نسبت به برخورد ناشایست پلیس آلمان با وی اعلام و خواسته شد كه دولت آلمان سریعا ضمن بررسی موضوع ، توضیحات لازم را ارائه نماید.
معاون وزیر امور خارجه اضافه كرد: سفارت و سركنسولگری جمهوری اسلامی در برلین و فرانكفورت نیز با ارسال یادداشت اعتراض و تماس و مذاكره با مقامات آلمانی در حال پیگیری موضوع می باشند.

منبع

بیان دیدگاه