.51 این سایت یک مخزن واقعی از گنجینه‌های فرهنگی مثل متن‌های دست‌نویس، نقشه، کتاب‌های نایاب، موسیقی، فیلم، عکس،

Image and video hosting by TinyPic

کسانی که زیاد سفر کرده اند می‌دانند که چگونه تفاوت‌های فرهنگی متنوع و جالب باعث تمایز نقاط مختلف دنیا می شود. اما ما لزوماً مجبور نیستیم که برای تجربه این تفاوت ها جهانگردی کنیم. در واقع تنها چیزی که برای دستیابی به این تجربه لازم داریم سایتی است به نام Wdl.org

این سایت یک مخزن واقعی از گنجینه‌های فرهنگی مثل متن‌های دست‌نویس، نقشه، کتاب‌های نایاب، موسیقی، فیلم، عکس، طرح‌های معماری و موارد اینچنینی است.

یکی از نکات جالب درباره این بسایت این است که می توان در آن را شیوه‌های مختلف جستجو کرد. برای پیدا کردن مسیر از منوی بالای صفحه استفاده کنید که در آن زبان های مختلفی، از جمله روسی، عربی و حتی چینی وجود دارد.

برخی از مطالب حتی به 8000 سال قبل از میلاد مسیح مربوط می شود. اگر مایل به خواندن چیزی هستید، تنها کافی است روی تصویر کوچک آن کلیک کنید. گاهی از اوقات هم برای برخی از مطالب لینک هایی وجود دارد که یا شما را به مطالب مشابه، یا یک ویدئوی مربوط راهنمایی می کند تا از این گشت و گذار فرهنگی لذت ببرید.

به نظر می رسد مشکل عمده این سایت نداشتن ابزار های کافی برای کمک به کاربر جهت بازگشت به صفحاتی که است که تا پیش از این از آن بازدید کرده است

http://www.wdl.org/en/

بیان دیدگاه